logó és arculat

milyen egy jó céges arculat?

A logóval a legcélszerűbb kezdeni, ami hivatalos megfogalmazás szerint: “egy cég, szervezet vagy szolgáltatás egyedi, jól felismerhető, azonosításra szolgáló jele. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve a tájékozódást a piac szereplői között.” (forrás: Wikipédia) Ebben az egy mondatban a jó logó majd’ minden ismérve benne van. Grafikai szempontból egy jó logó feleljen meg a felhasználási módjának, legyen több változata, működjön kicsiben és monokrómban is, legyen vektoros (azaz bármeddig nagyítható) – és a legfontosabb, hogy legyen egyedi, mindenekfelett és tükrözze a megrendelő egyéniségét, a szolgáltatást, amit nyújt- ő, vagy vállalkozása.

A logó köré fonódik a vállalkozás teljes arculata, értem ide a színeket, a használt arculati elemeket (névjegykártya, FB oldal terv, webdesign…, s a reklámtollig minden), melytől az ügyfelek úgy érzik, hogy “igen, ezt ismerem, ezt már láttam valahol”, vagy “de szép, mennyire egységes, rendezett”. Ezek mind bizalmat keltenek bennünk, így a vásárlási hajlandóságot is növelik a konkurens céggel szemben. 

Összefoglalva mindezt, nagyon jó dolog, ha vállalkozásodnak egyedi a megjelenése, van egy szépen felépített koncepciója és a vevőid/ célközönséged szívesen időznek a weboldaladon, megismerik a hirdetésedet, be tudják azonosítani egy pillantással, hogy Rólad van szó.

Tűnj ki Te is a tömegből! 🙂

Az árakért keress meg privát üzenetben!

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények (GDPR) értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, és fogadja el az adatkezelési tájékozatót, vagy zárja be az oldalt. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás